مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه کامل و تحریف نشده ویدال

مصاحبه کامل و تحریف نشده ویدال

پس از کش و قوس های فراوان رسانه های مختلف ایتالیایی و انگلیسی و مصاحبه های زیادی که از قول آرتورو ویدال منتشر شد ، امروز اخباری مبنی بر انصراف منچستر یونایتد از جذب ویدال به گوش رسید.

 

ویدال که در تعطیلات خود در سنتیاگو به سر می برد ، روز دوشنبه جایزه ای را از باشگاه سن خواگین ، جایی که فوتبالش را آغاز کرد ، دریافت کرد و در کنار آن با شبکه فاکس اسپورت شیلی به مصاحبه پرداخت که متن کامل آن بدین شرح است :

 

علاقه منچستر یونایتد؟

 

"در مورد آینده ام می خواهم هنگامی که به ایتالیا برگشتم ببینم که چه رخ می دهد. واقعا نمی دانم چه خبر است. روزنامه ها را نمی خوانم و بسیار آرام هستم ، همه چیز به خوبی پیش می رود و در یوونتوس خوشحالم."

 

مصدومیت زانو؟

 

"کار سنگینی انجام نمی دهم. در حال استراحت و لذت بردن از تعطیلاتم هستم. به زانویم فشاری وارد نمی کنم چرا که در دو ماه اخیر بسیار تحت فشار بوده است."

 

چگونگی تعطیلات؟

 

"من تنها دغدغه ی گذراندن وقتم با کسانی که دوستشان دارم را خواهم داشت ، بقیه مسائل بر عهده مدیر برنامه هایم است. این زشت خواهد بود که در مورد تیمی دیگر (به جز یوونتوس) صحبت کنیم. من فقط می دانم که آنها (منچستر یونایتد) یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست اما من هم با یوونتوس قرارداد دارم. این بی احترامی به یوونتوس و هم تیمی هایم خواهد بود که در مورد تیمی دیگر صحبت کنم."

 

لازم به ذکر است ویدال باید در روز 28 جولای برای شروع تمرینات پیش فصل با یوونتوس ، در تورین باشد.

 

آینده تیم ملی شیلی؟

 

"من فکر می کنم که ما برای کوپا آمریکا بسیار بهتر خواهیم شد. ما در خانه و در کنار مردم خود بازی خواهیم کرد ، رقابتی عالی برای قهرمانی خواهد بود. امیدوارم عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم. برای به انجام رساندن این مهم وقت داریم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: